Főoldal > A Seiko az év márkája!

A Seiko az év márkája!

Szeptember 24-én a londoni Kengsington Palotában tartott rendezvényen osztotta ki a 2015-2016-os elismeréseit a World Branding Forum. A bírálóbizottság idén az óra kategóriában az „Év márkája” díjjal tüntette ki a japán céget.

A kiválasztási rendszer egyedülálló. A 35 ország összesen 2600 márkáját tartalmazó jelölti listából egy háromlépcsős folyamattal választották ki a győzteseket. Ennek része az alapítvány értékelése, egy átfogó fogyasztói kutatás, valamint a nyilvános online szavazás.

A Seiko elragadtatással fogadta a győzelem hírét, különösen azért, mert olyan tekintélyes márkák mellett szállt versenybe a címért, mint az Apple, Louis Vuitton, Mercedes-Benz vagy éppen a Google.

„Ez a díj a jó teljesítmény ünnepélyes elismerése néhány kiválasztott márkának a világon. A győzelemhez a cégeknek először jó hírnevet és bizalmat kell építeniük, mivel a szavazatok összesítésének rendszerében az online voksok 70%-os nagyságrenddel bírnak.” – mondta el Richard Rowlesa World Branding Forum elnöke.

ph_2015_05_01

A Seiko részéről a díjat Susumu Kawanishi a Seiko UK Ltd. vezérigazgatója vette át a Kensington Palotában.

A World Branding Forum

A World Branding Forum (WBF) egy nemzetközileg bejegyzett non-profit szervezet, amely tevékenységét tekintve elkötelezett a közösségi és vásárlói elégedettséget kiemelten fontosnak tekintő márkák mellett. A szervezet célja összefogni azokat a szakembereket, akik márkaépítési, design, marketing, PR, hirdetési vagy kommunikációs feladatokkal foglalkoznak szerte a világon. A WBF vezetői ennek szellemében folyamatosan szervezik és támogatják a kutatási, fejlesztési, oktatási, hálózatépítési kezdeményezések széles skáláját, valamint díjazzák a kiemelkedő eredményeket. További információért kérjük, látogasson el az alábbi oldalra: www.brandingforum.org.